ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

N.Δ : «Στα @@ μου αν αυτοκτόνησαν»!




Δημοσιευμένη  εικόνα




Λέγεται Γιάννης Δριμάλας. Γράψτε τον εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Φαίνεται πως κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τσίπα. Την ώρα που λόγω κρίσης άνθρωποι απελπισμένοι βάζουν τέλος στην ζωή τους, πολιτευτής της ΝΔ γράφει στο fb «Στα @@ μου αν αυτοκτόνησαν»!


Την οργή του κόσμου προκάλεσε η απάντηση του πολιτευτή της Ν.Δ στην Πάτρα Γιάννη Δριμάλα σε σχόλιο πολίτη. Συγκεκριμένα γράφει ο Μάριος Α.: «Ο Κύριος Giannis Drimalas πολιτευτής της ΟΝΝΕΔ & της ΝΔ ο οποίος μου έστειλε αίτημα φιλίας, με αφορμή ανάρτηση στον τοίχο του όπου έγραψε αυτολεξεί τα λόγια του Αντώνη Σαμαρά στην πολιτική διαφήμιση της ΝΔ όπου και καταλήγει «ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ» και του απάντησα «Πάλι σήμερα είχαμε 3 αυτοκτονίες Γιάννη. Έχει δίκιο ο Σαμαράς. Θα τα καταφέρουμε. Να μην μείνει κανένας ζωντανός» μου έστειλε το ακόλουθο μήνυμα στα εισερχόμενά μου:

«kalhspera!!!epidi den me 3ereis kai den se 3erw … gia na min paragnwristoume 8a protimousa na min 3anasxoliaseis ston teixo mou …. sta @@ mou an pe8anan – autoktonisan – skwto8ikan …. opws kai esena sta @@ sou an skwto8ikan 1000 stin tinisia ton perasmeno mhna!!!
mporeis na kaneis oti goustareis stis ekloges apla min me enoxleis….. euxaristw gia ton xrono sou!»»

Όπως ήταν λογικό μόλις ο Μάριος Α. ανέβασε την απάντηση του πολιτευτή έγινε χαμός και αυτό είχε ως συνέπεια ο Γιάννης Δριμάλας που είναι γνωστός στην Πάτρα έσπευσε αμέσως να αλλάξει τις φωτογραφίες του προφίλ του, ενώ στη συνέχεια άλλαξε και το όνομά του.

Είναι η είδηση που κυκλοφορεί παντού σήμερα και μας εξοργίζει όλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: