ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ο εγγονός του Γιάννη Γκιωνάκη αποκαλύπτεται



Είναι μόλις είκοσι έξι ετών και έχει παίξει ήδη σε παραπάνω από είκοσι διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, ενώ το ντεμπούτο του στην υποκριτική το έκανε στο «Ελλάς το μεγαλείο σου» και στα «Φιλαράκια», μόλις στα δεκαοκτώ.

Ο εγγονός του αείμνηστου ηθοποιού Γιάννη Γκιωνάκη, γιος της επίσης ηθοποιού Πωλίνας Γκιωνάκη,.......
 ο Λευτέρης Παπανικολάου-Γκιωνάκης ή Λάρι, όπως τον φωνάζουν οι οικείοι του, εκτός από το χιούμορ, φαίνεται ότι έχει πάρει και το ταλέντο του παππού του και όχι μόνον. Αυτήν την εποχή πρωταγωνιστεί σε καμπάνια κινητής τηλεφωνίας, όπου ανεβασμένος σε μια σκάλα προσπαθεί να φτιάξει μια λάμπα. Το πρόσωπό του είναι οικείο, όμως λίγοι είναι εκείνοι που τον γνωρίζουν πραγματικά.

Όπως δήλωσε: «Από τα δεκαεννέα και μέχρι τώρα ασχολούμαι με τα διαφημιστικά. Στην αρχή, ξεκίνησα για πλάκα, όμως το κάνω ακόμα. Σαν σκηνοθέτης έχω κάνει δουλειές στην τηλεόραση, μία ταινία μικρού μήκους, που πήγε σε φεστιβάλ, και δύο θεατρικά. Τώρα ετοιμάζω ένα νέο έργο, ενώ θα συνεχιστεί για δεύτερη χρονιά και το “Δωμάτιο 32”» μας λέει. Όσο για το «Λάρι» απαντάει με χιούμορ: «Μου το κόλλησαν στο σχολείο και έχει μείνει. Λευτέρη με φωνάζουν μετά από καβγά! Αν δηλαδή η κοπέλα μου ή η μητέρα μου με φωνάξουν Λευτέρη, σημαίνει ότι κάτι άσχημο έχει γίνει».

Αν και έχει κάνει βήματα στην υποκριτική, δηλώνει σκηνοθέτης, τονίζοντας πως «σκηνοθέτης είμαι και στη δραματική σχολή έπαιξα κάποιους ρόλους για σκηνοθετικούς λόγους. Άσχετα αν μετά με κάλεσαν σε πολλές δουλειές. Απλώς, επειδή μου έρχονται και από τα δύο προτάσεις, αποφάσισα να τα κάνω παράλληλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: