ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

«Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω την σκανδάλη»




Έμεινε άγαλμα ο υπάλληλος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, όταν άνοιξε τον φάκελο και διάβασε την απάντηση ενός επαγγελματία μέλος του, από την περιοχή της Λοκρίδας στη Φθιώτιδα.

Το κείμενο είναι συγκλονιστικό και δυστυχώς στην κατάσταση αυτή έχουν οδηγηθεί πολλοί μικροεπαγγελματίες σε όλη την Περιφέρεια...

Διαβάστε τι έγραψε:






«Όταν το χρήμα έρεε, εσείς το τρώγατε μόνοι σας και με τους κολλητούς σας...Εγώ δεν είχα ούτε το δικαίωμα να έρθω να ψηφίσω...Ποτέ δεν με στηρίξατε με κάποιο πρόγραμμα, οπότε κι εγώ τη δουλειά τη διέκοψα...Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω την σκανδάλη...Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό γκέτο, αν θέλετε με όλο το σεβασμό(γιατί έτσι ήταν το σύστημα)...Να με διαγράψετε. Δεν υπάρχει σάλιο και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα εισιτήριο για το εξωτερικό, θα σας έδινα την ευχή μου...Ο Θεός να βάλει το χέρι του και σε εσάς...Σας εύχομαι καλές δουλειές...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: