ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

"Η δική μου ταινία είναι καλύτερη από της Τζούλιας και της Ντούβλη"


"Η δική μου ταινία είναι καλύτερη από της Τζούλιας και της Ντούβλη"

Η νέα μούσα στο Σειρηνάκη είναι εδώ και μάλιστα… τρισδιάστατη! Η Βούλα Βαβάτση ρίχνει τον εαυτό της στη μάχη των hot ταινιών και βγαίνει νικήτρια… ή τουλάχιστον έτσι πιστεύει! Σε συνέντευξη της για το περιοδικό "Max" δηλώνει: "Η δική μου ταινία είναι καλύτερη από της Τζούλιας και της Ντούβλη, εγώ είμαι πιο αυθόρμητη. Οι άλλες ταινίες δεν ήταν τόσο αισθησιακές. Πριν το dvd είχα βγάλει αρκετά video με τον σύντροφό μου, αλλά όχι σαν… εξάσκηση! Με έψηνε πολύ η εμπειρία να κάνω sex μπροστά στον φακό, μου αρέσει να προκαλώ. Μου αρέσει η ιδέα ότι... θα με δει τόσος κόσμος και μάλιστα τρισδιάστατη! Αυτή τη στιγμή είμαι ελεύθερη κι ωραία αλλά. Όταν πάντως είχα φίλο και το είχα συζητήσει μαζί του και του άρεσε πολύ η ιδέα να παίξω σε ερωτική ταινία… Είναι μια δουλειά που όσο αισχρή και αν φαίνεται τουλάχιστον, αυτό που βλέπεις, αυτό παίρνεις. Έχω βρεθεί να πηγαίνω να κάνω casting για μοντέλο ή συνεντεύξεις για άλλες δουλειές και εμμέσως πλην σαφώς να θέλουν να πάνε μαζί μου για να μου δώσουν τη δουλειά" αποκαλύπτει η sexy Βούλα ενώ συνεχίζει: "Πάντα ο άντρας πρέπει να κάνει την πρώτη κίνηση. Αν όμως υπάρχει κάποιος που μου αρέσει θα του το δείξω.Θα παίξω πονηρά βλέμματα, θα γλείψω λίγο το καλαμάκι ή το παγάκι από το ποτό μου, θα χαϊδεύω λίγο το πόδι μου προς τα πάνω μέχρι να το αντιληφτεί. Δεν είμαι από αυτές που περιμένουν. Αν μου αρέσει κάποιος το κάνω μαζί του από την πρώτη μέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: